Thursday, July 31, 2008

Melaka Again....

Esok, Jumaat, kami akan balik ke Melaka lagi kerana akan membantu nenek Arissa membuat persiapan majlis perkahwinan bibik Azza. (Azza jgn kecoh2 abang amik cuti minggu depan sbb dia dah hantar kakak balik dulu). Yang pastinya bibik-bibik, nenek dan atuk tidak sabar2 menanti kepulangan Arissa.

Arissa pula sejak 2-3 minggu ni pula selalu merap (meragam), mungkin kerana hendak menyesuaikan diri di rumah sendiri, almaklum la dah tinggalkan rumah ni selama sebulan (2 minggu di Selayang, 2 minggu di Melaka). Alhamdulillah sekarang dia dah okey. Huhhuhuu...ni kami akan balik ke Melaka selama hampir 3 minggu dalam perancangannya. Hmmm tak tau la nanti Arissa macam mana.. Susah jugak aku sekiranya nanti Arissa akan susah untuk menyesuaikan diri apabila balik ke sini kelak. Harapannya nanti supaya bila balik Parit Raja nanti Arissa tidak lagi merap2..

4 comments:

Musliyana and family said...

oo..arissa susah nak menyesuaikan diri kat uamh sendiri bila lama balik kg...

chilun @ cik pau @ bibimie said...

naper nak merap2 nih? nak beralih bulan kot nyer? hehehe...

Musliyana and family said...

nnt akak masuk blog dyn tau..ader keje skit...sibuk ke kenduri?mcm mana majlis..?semoga berjalan lancar..sampaikan salam musli kat azlis

misah said...

chilun..anak aku bukannye merap nak tukar bulan..tp manjanye terlampau..

diyana..
alhamdulillah, majlis berjalan dgn lancar.