Saturday, September 20, 2008

Gambar2 Arissa







16 comments:

Ajzie said...

Happy Birthday Arissa. Ceria ceria selalu eik...

misah said...

Terima kasih auntie ajzie

Musliyana and family said...

happy birthday arissa..from Najlaa and Najmi

rizza said...

Happy Birthday Arissa... sorry lambat wish..
semoga jadi anak yg berjaya n berguna di dunia n akhirat...

misah said...

terima kasih auntie dyn ngan autie rizza..

lady zaini said...

Sept 11, sama ngan my hubby..
Hepi besday arissa...
~dari auntie n aisyah

d.O.n.A.t said...

wahh mkn blueberry kek.. x tinggal utk bibik aja ke.. huhu

fireflies said...

salams, epi besday arissa..
11 sept juga ker..

apa pun semoga jadi anak yang baik dan solehah :)

misah said...

to bibik aja;;
nak tunggu bibik aja potong kek tu jadi expired la.

to zaque:
terima kasih bnyk2.

to nani:
terima kasih gak. simpankan ye tikar tu.hehh

zino said...

selamat hari lahir buat arissa hadiah minta dengan mama ya hehe

~ yus ~ said...

Happy Belated Birthday yer Arissa...

p/s: bantal kekabu tu colourful lah...cantikkkk

misah said...

to uncle zino n auntie yus.. arissa kata "engkiu".

yus; kalau bekenan ngan bantal kekabu tu leh ler pilih2...sementara stok masih ada.

lady zaini said...

misah..kalau ada masa nih jemput2 la datang umah, anytime, hehe...tapi bagitau dulu yer :)

SNS said...

salam misah. wah dah 2 thn anak korang yer. happy birthday to arissa

nabilah a.k.a bella

missselfridge said...

hi misah..tq 4 dropping by..nk nasi tomato mai la sini..jhehhehehe


nurul

yankiut said...

yuhu..lama tak dtg sini..hehe
nak boh link blog misah kat blog saya yer..