Friday, January 11, 2008

Salam Maal Hijrah

Salam maal hijrah...
Semoga thn ni di rahmati dan diberkati..

----------------------------------------------

2-3 hari lepas..aku mendengar berita di tv mengatakan ada seorang kanak2 perempuan bernama sharlinie yg hilang...Jantung aku tetiba bedegup dgn kencang memikirkan nasib kanak2 ni...cuma aku berdoa supaya kanak2 tu selamat hendaknya.. Marilah kita sama-sama mendokan keselamatan dia. Minta dijauhkan dr. menjadi Nurin Jazlin yang kedua.


Semalam...berita menyatakan Sharlinie belum ditemui lagi...Aku dan suami mula bercerita tentang keselamatan anak2 dirumah dan persekitaran.. Aku mula risau tentang keselamatan persekitaran. Mula memikirkan bagaimana hendak mencegah kanak2 dr di culik...

Aku mula dgn idea2 aku yg gila2 ni..Lalu aku beritahu hubby, agaknya next time kite kene implant anak2 kita ngan penggera keselamatan, cam penggera kereta yg company CAPTOR buat tu yg leh trace mana kereta kalau kene curi... heheheheh.

Aku berharap ada la resercher yg buat benda ni... kalau ada kat sini aku rasa aku le org pertama yg akan letak kat anak aku...heheheheheh...

1 comment:

Ajzie said...

ok ler tuh eik...Arissa..