Friday, February 2, 2007

Tetamu datang

Hari Rabu baru-baru (31 Jan ) mak ngan abah mertua serta achik dtg menjenguk kami di parit raja buat 2 malam. Arissa pulak punyala seronok, maklumla nenek, atuk ngan bibik dia datang. She was very xcited bila jumpa ngan dorang tu. Semalam cuti Thaipussam, so hubby pun ada di rumah. Bila ada di rumah semalam, apa lagi kitorang menjalankan aktiviti menghapuskan sawang2 yg ada di rumah ni. aktiviti ni bukan sekadar kami suami isteri malah mak mertua ngan achik pun amik bghn sama gak.

Hmmm...pagi tadi lebih kurang kul 8.40pg tg, dorang pun berangkat balik ke hutan percha.

Hari ni Arissa cam lalok kesan ubat batuk yg diberi mlm td.Hari ni aku tak beri ubat batuk kat dia coz batuknya dah tak de. Cuma tak leh nak bergerak nanti kedengaran dia menangis cam kete tak leh nak start. Ntah2 bunyi tu agaknye terkenan masa aku keje dulu, asyik ngan kete cngdi yg masa tu baru boleh nak crank.

Bila cerita pasal cngdi...hmmmmm warghhhhh...tesis aku...

hmmmmmm...rindu lak kat mak ngan abah kat selayang,bila la dorang nak dtg kat sini..

3 comments:

jai said...

Keep in touch and have a nice day

yus said...

waah...aktiviti bersih sawang siap semua membantu ni..bestnya... Sawang2 di rumah yus semua kena buat sendiri..huhu...tu yg tambah maleh tu..hihi

ajzie said...

Wahhh best2 ada org tolong..masa azi balik last summer, Alyan Ammar n daddy nya tumpang dirumah daddy Arissa, sementara tunggu Azi bersihkan sawang. Risau berhabuk.