Monday, April 7, 2008

Arissa dan Aku

Alhamdulillah, Arissa sudahpun sembuh dari demam campak. 2-3 hari juga dia merap (meragam). Hari Jumaat lepas, nenek Arissa dan bibiknya datang ke sini untuk melawat Arissa.
Selepas Arissa pulih, aku pula diserang sakit kepala, sehinggakan semalam (Ahad) ada Yasiinan jiran aku pun aku tak pergi kerana kepala terlalu berat. Cuaca yang tidak menentu agaknya.panas terik dan tetiba hujan yang sangat lebat, kepalaku terasa sgt panas. Beberapa kali aku mandi untuk hilangkan panas di kepala, namun tidak berhasil. Panas di kepala menyebabkan hidung dan mulutku berdarah ( itu normal la sejak kanak-kanak lagik, sekiranya musim panas, hidungku akan berdarah). Pada tengahari semalam hubby belikan air badak, selepas minum baru terasa lega.Tapi hari ni pun ada jugak terasa sakit sikit2 tapi still under control.

To hubby, thanx a lot buatkan breakfast semalam.

No comments: