Wednesday, April 2, 2008

new update

Fuhhhh..lamanya tak update blog ni...uhukkkkk...berhabuk dan bersawang. Asyik balik kampung je..heheheh sampai tak sempat2 nak update blog ni... dalam bulan Febuari,famili aku dari selayang melawat kami sekeluarga di parit raja, masa tahun baru cina yg lepas ni, kemudian kami balik melaka makan ikan bakar kat serkam, pastu tinggal 2-3 hari kat melaka. pastu kami pergi jenjalan lak ke langkawi selama 3 hari 2 malam.

Bulan March plak balik Selayang ngan Melaka, balik mengundi....aku undi siapa...undi adalah rahsia. Pertengahan bulan March pulak,tinggal kat Selayang dalam 2 minggu ... huhuhuhu..berjauhan dgn beloved hubby. Actually 1 week je berjauhan, 1 week lagi hubby keje kat UKM (uruskan bebudak bertanding ROBOCON). Walaupun hubby berulang alik dari Selayang ke Bangi, tapi rasanya cam berjauhan la plak.. mananya tak...pagi dlm kul 8.00pg hubby dah pergi ke Bangi..malam selalunya pukul 9.30mlm baru samapi rumah...minum2, mandi2...pastu tido..sbb esok nak pegi semula..kadang2 nak bersembang pun tak sempat. Bila tgk keadaan hubby camtu...teringat lak pulak aku dgn anak sedara aku tu...kesian..duduk kat area kl.. pepagi seawal 6.45 pagi dah kene hantar kat rumah mak aku (mak aku yg mengasuh dorang), pukul 10.00 atau 10.30 mlm baru kakak aku amik dorang tu..kengkadang anak2 hantar anak pepagi..anak masih tido..mlm plak amik anak..anak pulak dah tido.

Arissa pulak, sekarang ni sudahpun setahun setengah.. tapi tabiaat tidur dia masih sama...lewat malam baru tidur...

okeh la update buat kali ni...Arissa meragam la pulak....

No comments: